World of Sessions

Świat sesji RPG, taki, że każdy wielbiciel sesji może tu wejść.


  • Index
  •  » Systemy
  •  » System do sesji "S.T.A.L.K.E.R. Piętno Zony"

#1 2009-01-04 12:43:36

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

System do sesji "S.T.A.L.K.E.R. Piętno Zony"

KARTA POSTACI

DANE PERSONALNE
Imię, nazwisko(ewentualnie pseudonim):
Pochodzenie: (Kraj: Rosja, Czechy, Polska, Słowacja, Węgry, prosiłbym, żeby wybrać z tych krajów, może być też miasto)
Wiek:

Klasa pierwszorzędna:
Klasa drugorzędna:
Tytuły:

EKWIPUNEK:
(Macie tutaj napisać co byście wzięli do Zony, ja to potem z edytuję, a poza tym dostaniecie "zestaw małego Stalkera" )

DANE PDA
(W Sesji wszystkie informacje typu, jak oprawiać zwierzynę, ulepszać broń itd. są w postaci danych przechowywanych na pendrivach)

KLASY PANCERZA
Ogień; 0%
Promieniowanie: 0%
Zatrucia: 0%
Krwawienie: 0%
Kulo odporność: 0%
Fale psioniczne: 0%

REPUTACJA: (Określa czy dana frakcja nam sprzyja, czy kroczymy zupełnie innymi drogami, Nie może spaść poniżej zera, za nią możemy przyznać sobie nowe tytuły, na początku jest na 0 i wszyscy w stosunku do nas są neutralni)
Ogólna:      0

Wolność:        0 Neutralni
Powinność:     0 Neutralni
Czyste Niebo: 0 Neutralni
Samotnicy :    0 Neutralni
Bandyci:         0 Neutralni
Najemnicy:     0 Neutralni

Offline

 

#2 2009-01-04 13:33:48

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

Re: System do sesji "S.T.A.L.K.E.R. Piętno Zony"

KLASY


Należy wybrać jedną klasę pierwszorzędną i jedną przyporządkowaną do niej klasę drugorzędną.
Klasy pierwszorzędne są pogrubione, a drugorzędne napisane ukośnie.

-WOJOWNIK-
Zawsze pociągała cię wojna, jesteś przadziwym wojownikiem, nie straszne ci są ciężkie nowoczesne bronie.
Sprawniej posługujesz się broniami.
Potrafisz więcej unieść.
-Szturmowiec
Zawsze bardziej odpowiadały ci karabiny szturmowe, nie lubisz broni snajperskiej, ani sztuczek w postaci granatów.
Znacznie lepiej wychodzi ci walka karabinami
Słabo posługujesz się snajperkami i granatami.
-Snajper
Twój wzrok jest doskonały, od zawsze interesowały cię bronie snajperskie.
Niemal doskonale posługujesz się snajperkami
dużo gorzej wychodzi ci walka karabinami szturmowymi i granatami
-Pirotechnik
Zawsze lubiłeś wybuch i ogień, gdy miałeś 7 lat zrobiłeś swoją pierwszą petardę, a w wieku 12 bombę!!!
Znasz się na materiałach wybuchowych i granatach
gorzej walczysz broniami palnymi.
-Wojownik uniwersalny
równie dobrze posługujesz się granatami, karabinami i snajperkami, ale najlepiej wychodzi ci walka broniami ulepszeniami, z wbudowanym granatnikiem i celownikiem.
równy poziom posługiwania się wszystkimi broniami
najlepiej walczy broniami ulepszanymi.

-MYŚLIWY-
Od dziecka polowałeś, masz to we krwi.
Potrafisz oprawiać zwierzynę
-Znawca zwierzyny
potrafisz oprawiać już od początku kilka podstawowych zwierząt.
Możesz nauczyć się preparować ich narządy wewnętrzne.
-Instynkt
potrafisz wyczuć zagrożenie
czujesz więź z Zoną
-Prawdziwy Łowca
Twoja sprawność fizyczna jest większa niż u przeciętnego człowieka
masz niesamowity refleks

-TECHNIK-
Jesteś złotą rączką, gdy dostałeś komputer, od razu rozebrałeś go na części, ze złożeniem było gorzej, ale sobie poradziłeś, nie mówię już o radiu i komputerze...
Potrafisz modernizować broń
-Specjalista od spluw
dużo lepiej wychodzi ci modernizacja broni
masz dostęp do lepszych modów do nich
potrafisz sam zbudować broń
na samym początku posiadasz kilka modów.
-Specjalista od Zbroi
Lepiej wychodzi ci modernizacja kamizelek i skafandrów.
masz dostęp do lepszych modów do nich
potrafisz sam zrobić prostą kamizelkę.
na samym początku posiadasz kilka modów.
-Majsterkowicz
potrafisz z byle gówna zrobić kilka pożytecznych rzeczy.
potrafisz uruchamiać stare systemy i auta!!!
-Informatyk
potrafisz pisać programy do PDA i łamać proste zabezpieczenia.
///To niezbyt w Zonie się przydaje///

-NAUKOWIEC-
Znasz się na badaniach, bardziej niż to czym teraz jest Zona interesuje cię ,to jak do tego doszło.
Znasz się na historii Zony i Czarnobyla
-Znawca Anomalii i Artefaktów
Znasz na samym początku kilka artefaktów i anomalii
-Znawca chemikaliów
Potrafisz w laboratorium wytworzyć specyfiki które uodparniają i niwelują takie rzeczy jak promieniowanie, krwawienie, fale psioniczne.

Offline

 

#3 2009-01-04 14:58:23

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

Re: System do sesji "S.T.A.L.K.E.R. Piętno Zony"

TYTUŁY
Tytuły (Jeżeli ktoś woli umiejętności) można będzie nabyć po osiągnięci 100 punktów reputacji ogólnej bądź przy tytułach frakcyjnych, u danej frakcji.

Tytuły ogólne


-Znawca Zwierzyny podstawy-
Mimo tego że nie jesteś myśliwym potrafisz skórować i oprawiać narządy zewnętrzne zwierząt.
-Technik podstawy-
potrafisz dokonać prostych usprawnień
-haker-
Potrafisz włamywać się do PDA innych Starkerów
-Pierwsza pomoc-
Potrafisz opatrzyć proste rany

Tytuły Frakcyjne



WOLNOŚĆ
-Brutal
Podczas walki zachowujesz się wyjątkowo brutalnie, zabijasz wyjątkowo widowiskowo.
-Prawdziwy snajper
Jesteś mistrzem snajperstwa mało kto może ci dorównać
musisz mieć wcześniej specjalizacje Snajper
POWINNOŚĆ
-Komandos
Na poru walki naprawdę trudno cię trafić, chowasz się za przeszkodami i wychylasz się tylko na 5 sekund żeby wystrzelić.
-Prawdziwy Wróg Zony
Nienawidzisz zony z całego serca i chcesz ją zniszczyć, twoi wrogowie wiedzą o tym, dlatego czują przed tobą strach.
CZYSTE NIEBO
-Artefakciarz
Znasz się na Artefaktach, potrafisz je wyczuć nawet bez detektora.
-Przewodnik
Przeszedłeś kawał zony, znasz ja na wylot. Możesz przeprowadzać innych przez nią za opłatę
SAMOTNICY
-Technik z prawdziwego Zdarzenia
Jesteś doskonałym technikiem, możesz zbudować i zmodować wszystko
Musisz mieć specjalizację Technik
-Mistrz Dyplomacji
Jesteś neutralny, znasz mieszkańców zony i ich myślenie, potrafisz największy spór przy pomocy słów, zdarza ci się nawet podczas wymiany ognia przemówić do stron i zażegnać spór!!!
-Wymijacz
potrafisz ominąć każdą anomalię
-Odporność
Nieraz już byłeś napromieniowany i wpadłeś w anomalię, twój organizm uodpornił się.
Wszystkie odporności dostają +5%
Bandyci
-Kradzież
potrafisz wyjmować cenne rzeczy z kieszeni stalkerów.
-Otwieranie zamków
Przy pomocy wytrychu możesz otwierać kłódki i zamki w drzwiach.
-Zastraszenie
Potrafisz zastraszyć i wyciągnąć kasę od samotnego stalkera
NAJEMNICY
-Handel
Dostajesz lepsze ceny od handlarzy, które możesz dodatkowo negocjować.
-Wyśmienity Pracownik
Wykonałeś wiele zleceń w Zonie, wszyscy wiedzą że jesteś solidnym pracownikiem,  chętniej dają ci zlecenie i wynagrodzenie jest wyższe.

Offline

 

#4 2009-01-04 17:23:32

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

Re: System do sesji "S.T.A.L.K.E.R. Piętno Zony"

PRZYKŁAD KARTY POSTACI

DANE PERSONALNE
Imię, nazwisko: HasioMaszketnik
Pochodzenie: Polska
Wiek: "Prawie" 18 lat

Klasa pierwszorzędna: Wojownik
Klasa drugorzędna: Szturmowiec
Tytuły:

EKWIPUNEK:
3x majtki na zmianę
keczup
jajko
słuchawki bezprzewodowe

DANE PDA

KLASY PANCERZA
Ogień; 0%
Promieniowanie: 0%
Zatrucia: 0%
Krwawienie: 0%
Kulo odporność: 0%
Fale psioniczne: 0%

REPUTACJA:
Ogólna:      0

Wolność:        0 Neutralni
Powinność:     0 Neutralni
Czyste Niebo: 0 Neutralni
Samotnicy :    0 Neutralni
Bandyci:         0 Neutralni
Najemnicy:     0 Neutralni

Offline

 

#5 2009-01-11 12:40:07

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

Re: System do sesji "S.T.A.L.K.E.R. Piętno Zony"

S.T.A.L.K.E.R. - Czyli jak przetrwać w Zonie

Sen
W zonie panują wysokie fale psioniczne, w dzień nic wam nie zrobią (chyba że zbliżycie się do ich epicentrum), ale w nocy, w najlepszym razie będziecie mieli koszmary. Jest sposób na bezpieczny sen, miedziany garnek na głowę.

Terytoria
W zonie od zawsze toczy się walka o terytoria, z każdym rokiem przybywa frakcji, chcących władać Zoną. Jeżeli chcesz przypodobać się jakiejś frakcji, przejmij dla niej jakieś terytorium.

Anomalie i artefakty
Artefakty, po nie wszyscy tu przyszliśmy, są źródłem bogactwa, siły, ale również wielu kłopotów. Przy każdym artefakcie jest anomalia, ale przy każdej anomalii nie musi być artefaktu, żeby wykryć anomalie trzeba rzucać śrubkami, żeby wykryć artefakt trzeba wziąść do ręki detektor i go uaktywnić.

Leczenie
To oczywiste, że w Zonie nieraz będziecie musieli się leczyć, tutaj macie spis leków i zachowań:
Promieniowanie - zaczyna wam się robić słabo, kręcie się w głowie, czujecie ból. Żeby się go pozbyć z organizmu musicie wypić jakąś mocną wódkę, bądź wziąść leki przeciw promienne

Kamizelki i kombinezony
Zwykła kamizelka kuloodporna nie zapewni ci ochrony w Zonie, żeby w niej przeżyć  musisz sobie zapewnić odpowiedni kombinezon, z gaz maską i opancerzeniem, ale takie rzeczy kosztują kupę kasy.

Ekwipunek
W ekwipunku mażesz znaleźć wszystkie rzeczy jakie zdobyłeś, ale jest ograniczony, nie możesz w nim mieć 5 karabinów i 2000 naboi do nich, więc gospodaruj swoje rzeczy rozsądnie, sprzedawaj to co niepotrzebne.

Reputacja
Za każde zadanie, przysługę itd. będziesz otrzymywał reputację, po zebraniu odpowiedniej jej ilości, będziesz mógł zdobyć nowy tytuł.

Offline

 

#6 2009-01-18 23:16:41

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

Re: System do sesji "S.T.A.L.K.E.R. Piętno Zony"

EKWIPUNEK



Kombinezony i kamizelki

-Słaba Kamizelka kuloodporna
Kuloodporność: 5%

-Kombinezon Stalkera
Ogień; 20%
Promieniowanie: 40%
Zatrucia: 20%
Krwawienie: 10%
Kuloodporność: 30%
Fale psioniczne: 5%

Offline

 
  • Index
  •  » Systemy
  •  » System do sesji "S.T.A.L.K.E.R. Piętno Zony"

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lareallife.pun.pl www.zawada.pun.pl www.rodzina.pun.pl www.dsvsparta.pun.pl www.fcm.pun.pl