Świat sesji RPG, taki, że każdy wielbiciel sesji może tu wejść.
Obywatel
KARTA POSTACI
DANE PERSONALNE
Imię, nazwisko(ewentualnie pseudonim):
Pochodzenie: (Kraj: Rosja, Czechy, Polska, Słowacja, Węgry, prosiłbym, żeby wybrać z tych krajów, może być też miasto)
Wiek:
Klasa pierwszorzędna:
Klasa drugorzędna:
Tytuły:
EKWIPUNEK:
(Macie tutaj napisać co byście wzięli do Zony, ja to potem z edytuję, a poza tym dostaniecie "zestaw małego Stalkera" )
DANE PDA
(W Sesji wszystkie informacje typu, jak oprawiać zwierzynę, ulepszać broń itd. są w postaci danych przechowywanych na pendrivach)
KLASY PANCERZA
Ogień; 0%
Promieniowanie: 0%
Zatrucia: 0%
Krwawienie: 0%
Kulo odporność: 0%
Fale psioniczne: 0%
REPUTACJA: (Określa czy dana frakcja nam sprzyja, czy kroczymy zupełnie innymi drogami, Nie może spaść poniżej zera, za nią możemy przyznać sobie nowe tytuły, na początku jest na 0 i wszyscy w stosunku do nas są neutralni)
Ogólna: 0
Wolność: 0 Neutralni
Powinność: 0 Neutralni
Czyste Niebo: 0 Neutralni
Samotnicy : 0 Neutralni
Bandyci: 0 Neutralni
Najemnicy: 0 Neutralni
Offline
Obywatel
KLASY
Offline
Obywatel
TYTUŁY
Tytuły (Jeżeli ktoś woli umiejętności) można będzie nabyć po osiągnięci 100 punktów reputacji ogólnej bądź przy tytułach frakcyjnych, u danej frakcji.
Tytuły ogólne
-Znawca Zwierzyny podstawy-
Mimo tego że nie jesteś myśliwym potrafisz skórować i oprawiać narządy zewnętrzne zwierząt.
-Technik podstawy-
potrafisz dokonać prostych usprawnień
-haker-
Potrafisz włamywać się do PDA innych Starkerów
-Pierwsza pomoc-
Potrafisz opatrzyć proste rany
Tytuły Frakcyjne
WOLNOŚĆ
-Brutal
Podczas walki zachowujesz się wyjątkowo brutalnie, zabijasz wyjątkowo widowiskowo.
-Prawdziwy snajper
Jesteś mistrzem snajperstwa mało kto może ci dorównać
musisz mieć wcześniej specjalizacje Snajper
POWINNOŚĆ
-Komandos
Na poru walki naprawdę trudno cię trafić, chowasz się za przeszkodami i wychylasz się tylko na 5 sekund żeby wystrzelić.
-Prawdziwy Wróg Zony
Nienawidzisz zony z całego serca i chcesz ją zniszczyć, twoi wrogowie wiedzą o tym, dlatego czują przed tobą strach.
CZYSTE NIEBO
-Artefakciarz
Znasz się na Artefaktach, potrafisz je wyczuć nawet bez detektora.
-Przewodnik
Przeszedłeś kawał zony, znasz ja na wylot. Możesz przeprowadzać innych przez nią za opłatę
SAMOTNICY
-Technik z prawdziwego Zdarzenia
Jesteś doskonałym technikiem, możesz zbudować i zmodować wszystko
Musisz mieć specjalizację Technik
-Mistrz Dyplomacji
Jesteś neutralny, znasz mieszkańców zony i ich myślenie, potrafisz największy spór przy pomocy słów, zdarza ci się nawet podczas wymiany ognia przemówić do stron i zażegnać spór!!!
-Wymijacz
potrafisz ominąć każdą anomalię
-Odporność
Nieraz już byłeś napromieniowany i wpadłeś w anomalię, twój organizm uodpornił się.
Wszystkie odporności dostają +5%
Bandyci
-Kradzież
potrafisz wyjmować cenne rzeczy z kieszeni stalkerów.
-Otwieranie zamków
Przy pomocy wytrychu możesz otwierać kłódki i zamki w drzwiach.
-Zastraszenie
Potrafisz zastraszyć i wyciągnąć kasę od samotnego stalkera
NAJEMNICY
-Handel
Dostajesz lepsze ceny od handlarzy, które możesz dodatkowo negocjować.
-Wyśmienity Pracownik
Wykonałeś wiele zleceń w Zonie, wszyscy wiedzą że jesteś solidnym pracownikiem, chętniej dają ci zlecenie i wynagrodzenie jest wyższe.
Offline
Obywatel
PRZYKŁAD KARTY POSTACI
DANE PERSONALNE
Imię, nazwisko: HasioMaszketnik
Pochodzenie: Polska
Wiek: "Prawie" 18 lat
Klasa pierwszorzędna: Wojownik
Klasa drugorzędna: Szturmowiec
Tytuły:
EKWIPUNEK:
3x majtki na zmianę
keczup
jajko
słuchawki bezprzewodowe
DANE PDA
KLASY PANCERZA
Ogień; 0%
Promieniowanie: 0%
Zatrucia: 0%
Krwawienie: 0%
Kulo odporność: 0%
Fale psioniczne: 0%
REPUTACJA:
Ogólna: 0
Wolność: 0 Neutralni
Powinność: 0 Neutralni
Czyste Niebo: 0 Neutralni
Samotnicy : 0 Neutralni
Bandyci: 0 Neutralni
Najemnicy: 0 Neutralni
Offline
Obywatel
S.T.A.L.K.E.R. - Czyli jak przetrwać w Zonie
Sen
W zonie panują wysokie fale psioniczne, w dzień nic wam nie zrobią (chyba że zbliżycie się do ich epicentrum), ale w nocy, w najlepszym razie będziecie mieli koszmary. Jest sposób na bezpieczny sen, miedziany garnek na głowę.
Terytoria
W zonie od zawsze toczy się walka o terytoria, z każdym rokiem przybywa frakcji, chcących władać Zoną. Jeżeli chcesz przypodobać się jakiejś frakcji, przejmij dla niej jakieś terytorium.
Anomalie i artefakty
Artefakty, po nie wszyscy tu przyszliśmy, są źródłem bogactwa, siły, ale również wielu kłopotów. Przy każdym artefakcie jest anomalia, ale przy każdej anomalii nie musi być artefaktu, żeby wykryć anomalie trzeba rzucać śrubkami, żeby wykryć artefakt trzeba wziąść do ręki detektor i go uaktywnić.
Leczenie
To oczywiste, że w Zonie nieraz będziecie musieli się leczyć, tutaj macie spis leków i zachowań:
Promieniowanie - zaczyna wam się robić słabo, kręcie się w głowie, czujecie ból. Żeby się go pozbyć z organizmu musicie wypić jakąś mocną wódkę, bądź wziąść leki przeciw promienne
Kamizelki i kombinezony
Zwykła kamizelka kuloodporna nie zapewni ci ochrony w Zonie, żeby w niej przeżyć musisz sobie zapewnić odpowiedni kombinezon, z gaz maską i opancerzeniem, ale takie rzeczy kosztują kupę kasy.
Ekwipunek
W ekwipunku mażesz znaleźć wszystkie rzeczy jakie zdobyłeś, ale jest ograniczony, nie możesz w nim mieć 5 karabinów i 2000 naboi do nich, więc gospodaruj swoje rzeczy rozsądnie, sprzedawaj to co niepotrzebne.
Reputacja
Za każde zadanie, przysługę itd. będziesz otrzymywał reputację, po zebraniu odpowiedniej jej ilości, będziesz mógł zdobyć nowy tytuł.
Offline
Obywatel
EKWIPUNEK
Kombinezony i kamizelki
-Słaba Kamizelka kuloodporna
Kuloodporność: 5%
-Kombinezon Stalkera
Ogień; 20%
Promieniowanie: 40%
Zatrucia: 20%
Krwawienie: 10%
Kuloodporność: 30%
Fale psioniczne: 5%
Offline