Świat sesji RPG, taki, że każdy wielbiciel sesji może tu wejść.
Obywatel
Wyśmienity pomysł, ale musimy trochę zmienić. Moje propozycje to:
Arena I
Bez zmian, nie można byłoby spotkać tutaj żadnej grubej Ryby. Arena dla początkujących.
Arena II
Bez kolców, zamiast tego klatka, można było by uderzać głową przeciwnika o nią, czasami kręcą się tutaj jacyś biznesmeni. Arena dla większości zawodników
Arena III
Arena cztery metry nad ziemią, bez kolców. Jest tutaj pełno grubych ryb. Arena dla weteranów.
Arena IV
Zwana "Koloseum". Wielka dziura w ziemi, wypełniona na spodzie piachem, przeciwnikiem dla gracza nie byłby tylko drugi gracz ale również inne "atrakcje" takie jak dzikie psy, pułapki, kolce. Arena dla prawdziwych mistrzów.
Reszta byłaby jak u ciebie (tzn. widowiskowość, kasa)
Co o tym myślicie?
Ostatnio edytowany przez artur32artur3 (2009-01-25 17:47:31)
Offline
Offline
Obywatel
Musimy ustalić jakie sztuki walki będą w grze, powinno być ich sześć, na razie mamy cztery:
1.Karate.
Musimy ustalić, czy będzie to ogólnie karate, czy dana szkoła.
2.Aikido
Na tym się nie znam (ale wiem że walczy się tam kijem), Dym musi wyjaśnić podstawowe założenia tego stylu.
3.capoeira
Tak jak powyżej (wiem że się tańczy)
4.Boks
O tym chyba każdy wie.
I dwa pozostają na razie niewiadomą...
Ostatnio edytowany przez artur32artur3 (2009-01-25 18:49:06)
Offline
Wybrać które brdziej pasuje
Ostatnio edytowany przez Adrian00v (2009-01-25 19:22:56)
Offline
Jujitsu - tradycyjna japońska sztuka walki wywodząca się od starożytnej formy walki budo, początkowo w formie zapasów. W wersji oryginalnej poza Japonią prawie nie spotykana.
Większość po za japońskich szkół jujitsu klasyfikuje się jako nowoczesne jujitsu (modern jujitsu), które bardzo często zawierają rozwinięte techniki, elementy innych, czy lokalnych systemów walki wręcz. Ten styl bardzo często dostosowywane jest do potrzeb policji, czy wojska albo też realnej samoobrony.
Podstawowe zasady jujitsu to: "ustąp, aby zwyciężyć" oraz "minimum wysiłku, maksimum skuteczności". Istnieje też trzecia, przyjęta głównie przez szkoły oparte na goshin-jitsu (samoobrona judo), mianowicie "przez czynienie sobie dobra nawzajem do dobra ogółu". Pełna wersja pierwszej maksymy brzmi: Ustąp aby zwyciężyć, burza łamie drzewa, a trzciną tylko kołysze.
Myślę że to powinno być na 5 pozycji sztuk walki.
Offline
Ja proponuję wrzucić kickboxing. Połączenie karate i boksu więc będzie można te dwie sztuki walki pominąć. Warto by też wrzucić Sambo (rosyjska sztuka walki) i jeszcze jedną sztukę walki.
Można by też zastanowić się nad ninjutsu...
Aikido - sztuka walki oparta na unikach i rzutach. Założenia tej sztuki polegają na unikaniu ciosów i wykorzystywaniu energii przeciwnika (http://www.aikido.pl/?m=slowniczek <-- warto zajrzeć na tą stronę)
Capoeira - sztuka walki oparta na unikach i kopnięciach. Została ona stworzona w Brazylii przez niewolników. Z tą sztuką łączy się nawet ich religia ale to inna historia. W capoeirze wojownik musi być w ciągłym ruchu (Jinga - podstawowy krok) W tej sztucę jest masa uników ,elementy akrobatyki ,kilka uderzeń i masa kopnięć w różnych wariantach. Są też różne pozycję bojowe(dolne górne itd)
Ostatnio edytowany przez Dym (2009-01-25 21:49:37)
Offline
Ciosy do Capoeiry: Armada-kopnięci obrotowe (wojownik wykonuje półobrót i uderza przeciwnika w twarz) Martelo-kopniecie(wojownik staje bokiem ,podnosi nogę zgiętą w kolanie i prostuje ją kopiąc przeciwnika w twarz) Bencao - kopnięcie w splot słoneczny(tzw. partyzant na klatę) Queixada - kopniecie po łuku(wojownik staję bokiem tylną nogę stawia przed przednią i "wyrzuca" przednią kopiąc przeciwnika w twarz) Rasteira - podcięcie (wojownik obraca się, opiera rękami o ziemię i kope przeciwnika w piszczel)
Uniki: Maca unik do tyłu (wojownik kucając, opiera się z tyłu jedną ręką o podłoże, wypinasz biodra i wybijasz się jak najwyżej by wykonać salto)
Au De Costa-gwiazda przez plecy (wojownik wykonuje ją podnosząc jedną nogę, równoczesnie kładąc przeciwległą rękę na ziemię i wybijając się)
Mortal - klasyczne salto w tył (chyba nie muszę tego opisywać...)
Ciosy specjalne: Armada Pulada-bardzo potężna Armada w powietrzu. (Takim kopnięciem można bez problemu złamać kark)
Długi Bencao-bencao z rozbiegu. (Jeśli wojownik trafi w splot słoneczny paraliżuje przeciwnika. Może on się od tego udusić)
Ostatnio edytowany przez Dym (2009-01-27 16:19:18)
Offline
Offline
Obywatel
Prace nad projektem od kilku dni stoją... Nie ukrywam, że nie mam za dużo czasu, więc że tak powiem zrzekam się praw do projektu... Jeżeli chcecie możecie go kontynuować, ale ja już nie mogę...
Offline
Darn it... Jak Artur nie kontynuuje już projektu, to, niestety, nic tu po mnie. Jakbyście chcieli, bloga zostawię, możecie mnie poprosić, to dam wam admina.
Offline