artur32artur3 - 2009-01-23 10:34:22

Już dawno przyszło mi to do głowy, ale nie myślałem o tym poważnie. Dopiero sesja Dyma podsunęła mi pomysł na system do tego projektu...

Ale przejdźmy do rzeczy. Ten projekt to taka jakby gra MMO (Taka jak Wiedźmin Versus). Akcja kręciła by się wokół nielegalnych walk w klatkach, system walki byłby taki jak w Versusie, najpierw ustalasz kilka ataków i tyle samo obron i wysyłasz na PW do sędziego, on potem pisze przebieg walki i rezultat. Było by też kilka innych rozrywek np. strzelnica, sklep, siłownia. A i walk były by kilka rodzaje.

Założyłem ten temat, żeby poznać wasze zdanie na ten temat, czy wzięlibyście  w tym udział i najważniejsze czy ty Kubboz zaakceptowałbyś ten projekt?

//Nie wiedziałem w jakim dziale miałem to umieścić, jakby co to to przenieś//

Kubboz - 2009-01-23 11:05:59

No cóż... pomysł niezły...

Radok - 2009-01-23 15:31:29

Jeżeli będziesz miał dobry projekt od a do z to podpisuję się lewą nogą:) Bo na razie tylko zrozumiałem że będzie to podobne do Wiedzmin Versus. A że lubię tą gierkę a pomysł wydaję się być fajny to czemu by nie.

Schocker - 2009-01-23 17:53:48

Hmm... Całkiem całkiem... Można by zrobić forumowa kooperację. Może bym zachęcił np. Oricka z mojego forum. Znając Kubboza, to wiem, że on się na pewno zaangażuje. Jakby coś Artur, to najlepiej to omówić na GG.

Adr - 2009-01-23 18:19:39

Fajny pomysł

artur32artur3 - 2009-01-23 19:14:11

Dym na pewno podejdzie do sprawy równie entuzjastycznie co wy...

   Głównym założeniem są nielegalne walki, z użyciem broni i bez niej, poza tym będzie kilka innych rozrywek takich jak: siłownia miejsce do ćwiczeń naszej tężyzny fizycznej. Strzelnica też rodzaj zawodów, tylko zamiast strzelać do przeciwnika, strzelamy do tarczy, jakaś mata, albo dojo do ćwiczenia sztuk walki i jeszcze wiele, które wymyślimy w trakcie prac nad projektem.
   Walki odbywały by się następująco:
-Dwaj gracze się umawiają /albo gracz wyzywa Bota na pojedynek
-Znajdują sędziego 9oczywiście kompetentną, upoważnioną do tego osobę, a nie przypadkowego gracza)
-wysyłają sędziemu na PW wiadomość z zapisem ich posunięć, tzn. kilka (powiedzmy pięć) zachowań ofensywnych i tyle samo zachowań defensywnych.
-Sędzia rozstrzyga spór, i wkleja do tematu z walkami przebieg pojedynku.
   Byłyby trzy rasy: biała, czarna i żółta. Rasa czarna byłaby silniejsza, żółta szybsza, a biała nie miała by żadnych plusów i minusów. Umiejętnościami były by sztuki walki, podzielone na ciosy,. Na razie wielką niewiadomą są atrybuty i doświadczenie.

I to by było to tyle, potrzebuje do projektu jak najwięcej osób, nawet jak z pozoru wydaje się, że ich umiejętności są bezużyteczne na pewno się przydadzą. Wszystko co napisałem wyżej może ulec zmianie...

---



Schocker jeżeli ludzie z twojego forum będą zainteresowani, to z wielką chęcią z nimi popracuje. Potrzebuje pomocy was wszystkich, sam sobie nie poradzę :) . Jak coś to pisać w tym temacie, albo na gg.

//Jak chcecie pomóc, to zgłaszajcie się w tym temacie i dajcie jakieś CV, albo coś w tym stylu :)//

Kubboz - 2009-01-23 19:30:58

Nick: Kubboz
Umiejętności: sporo pomysłów, rozdawanie banów osobom wygłupiającym się.


a jak by wyglądał ten zapis posunięc? tak, że ludzie by opisywali swoje ruchy, czy ściśle określone?

artur32artur3 - 2009-01-23 19:41:34

:) Zostajesz przyjęty :)

Wyglądało by to tak:
Byłyby uderzenia do nauczenia i ich poziomy. Na przykład jeden byłby mistrzem w "mega kopnięciu"
i "odskoku" , a drugi w "Uderzeniu w jaja" i "górnym bloku". Walka wyglądała by tak:

WIADOMOŚĆ GRACZA 1
A (że atak) : 1 Mega Kopnięcie 2 Mega Kopnięcie...
O (że obrona) : 1 Odskok 2 Odskok...

WIADOMOŚĆ GRACZA 2
A : 1 Uderzenie w jaja 2 Uderzenie w jaja...
O : 1 Górny blok 2Górny blok...

Między atakami byłyby zależności, który blok chroni przed jakim atakiem
Sędzia rozstrzygałby kto wygrał. Ale system trzeba jeszcze mocno dopracować.

---


I żeby nauczyć się danego uderzenia, trzeba mień odpowiednio rozwiniętą daną sztukę walki.
I powiedzcie znajomym o projekcie, zwłaszcza tym, którzy znają się na takich rzeczach :)

Adr - 2009-01-23 19:59:37

Nick: Adrian00v
Umiejętności: gralem w pełono gierek o takiej tematyce i mam troche pomysłów

o ile moge sie zgłosić :)

Radok - 2009-01-23 20:06:04

Każdy pomoc jest potrzebna:)

Jakbym mógł w czymś pomóc to chętnie ale trochę się na takich rzeczach nie znam więc się nie wychylam:)

Adr - 2009-01-23 20:14:01

A gdzie będziemy to wszysttko omawiać??

artur32artur3 - 2009-01-23 20:20:38

Przyjmuje was...

Radok ja też nie robiłem nigdy czegoś takiego, ale zawsze musi być ten pierwszy raz :)
Swoje pomysły wrzucajcie tutaj, jak znajdzie się więcej chętnych to będziemy robić konferencje na gg.

Adr - 2009-01-23 20:26:53

1. Jeśli będzie więcej osób możemy wprowadzić np Ustawki lub inne bitwy tego typu
2. Do siłowni możemy dać możliwość wyboru ćwiczenia np. - ćwiczenie nóg - rowerek na siłce

narazie to tyle może coś jutro wymyśle

Kubboz - 2009-01-23 20:32:50

Sądzę, że powinno być coś takiego jak tor przeszkód, którym dwaj gracze (lub gracz i bot) by się ścigali. Osoba organizująca wyścig na takim torze musiałaby napisać o przeszkodach, jakie będą, a gracze, mający w swoich ruchach ruchy do toru przeszkód, mogliby dawać, jak chcą swemu przeciwnikowi uprzykrzyć życie oraz, jak samemu uchronić się przed próbami zepchnięcia z toru, i wygrana na takim torze zależała by od szybkości i od utrudnień oraz ruchów obrony jakie zastosowano. Można by było także zrobić trening na tym torze przeszkód (czyli pobiec samemu)  wtedy by zwiększało się zręczność i szybkość.

artur32artur3 - 2009-01-23 20:36:39

Adrian czytasz w moich myślach, właśnie do głowy wpadło mi kilka pomysłów
- Atrybuty były by podzielone na partie ciała, każdą z nich można by było trenować w siłowni
A turnieje oczywiście będą.
Potrzebujemy kogoś kto dobrze zna się na mięśniach i ćwiczeniach
Potrzebujemy kogoś kto dobrze zna się na sztukach walki
Kogoś kto "zawodowo" pisze systemy

I powinniśmy wymyślić te "dodatkowe rozrywki"

---


Kubboz to dobry pomysł ale trzeba go dopracować i na razie dałbym go na ławkę rezerwowych. Dlaczego? Bo taki bieg byłby zbyt przewidywalny, dopracuj ten pomysł, ok?

Dym - 2009-01-23 20:40:10

Dym

Znam się sporo na sztukach walki (trenował kilka i mam w nich stopnie)

Można by też wprowadzić coś w stylu "misję" dawane przez boty (np. wymuś haracz itp.) i od graczy (np. ostatnio pokonał mnie X zapłacę ci 100$ za zdjęcie obitego X)

Można by też wprowadzić "dojo" klany. (np klan wojowników ninja (ninjutsu) który (po zarobieniu odpowiednie kasy) mógłby sobie kupić własną siłownie (ew. dojo) gdzie członkowie mogą za free poćwiczyć i gdzie będzie można prowadzić turnieje hostowane przez klan)

artur32artur3 - 2009-01-23 20:42:45

Dym czuj się przyjęty, twoja wiedza bardzo nam się przyda. Jakie konkretnie trenowałeś?

Dym - 2009-01-23 20:47:31

Aikido (wciąż trenuję) capoeira(żółta korda) judo. Mam też sporę znajomości w osobach które trenują więc jak cos mogę się sporo dowiedzieć

artur32artur3 - 2009-01-23 20:53:51

ten pomysł z dojo klanami i kupowaniem siłowni jet nie trafiony, będą szkoły walki. Misje oczywiście będą, a pomysł z misjami od graczy jest świetny, tylko trzeba obgadać czy będzie to jawne, czy za plecami...

Aikido i capoeira niemal na pewno w grze się znajdą, więc twoja wiedza będzie bezcenna .

Dym - 2009-01-23 20:56:55

W sumie masz rację z tym kupowaniem siłki itd ale klany w sumie mogą istnieć. Mogą np mieć prywatną grupę lub wątek na forum dzięki temu mogą ustawiać się na grubsze walki i inne eventy

artur32artur3 - 2009-01-23 21:01:30

Stworzenie takich grup nie jest głupie, ale wcześniej jakoś dziwnie to opisałeś. Więc wprowadzimy takie coś, ale będą to gangi, składające się z minimum trzech osób.

Dym - 2009-01-23 21:03:56

Może nie zbyt jasno się wyraziłem w tym 1 poście. Myślę że będzie trzeba założyć  tego projektu nowa grupę (taką jak sesję wybitne ,zaawansowanych itp)

artur32artur3 - 2009-01-23 21:09:23

Myślę, że Kubboz zrobi osobne forum na to, i tam damy dział "Gangi", każdy gang zrobi swój temat i tam będzie załatwiał swoje sprawy.

No właśnie, Kubboz zrobisz jakieś osobne forum na ten projekt?

Kubboz - 2009-01-23 21:25:56

Pytasz się jakby takiego czegoś nie było...

artur32artur3 - 2009-01-23 22:12:14

no wiesz wole się tak zapytać :)

Musimy podzielić się już wstępnie obowiązkami i musimy znaleźć więcej ludzi. No to kto się czym zajmie?

Piszcie jeszcze wasze pomysły im więcej tym lepie...

Dym - 2009-01-23 22:18:16

Reputacja: Dodatnia lub ujemna. Przyznawana za wygrane walki wykonanie misji itp itd. Powinna być wymagana do otrzymywania lepszych misji, zaproszeń do udziału w nielegalnych turniejach, zaproszeń do gangu itp.

turnieje: według mnie powinny być legalne i nielegalne. W legalnych nagrodę otrzymuję się tylko po wygraniu turnieju w nielegalnych za walkę i jej widowiskowość w nielegalny powinna być też możliwość zostania poważnie rannym i związane z tym konsekwencje np. 1 dzień/tydzień nie możesz grać.

Kubboz - 2009-01-23 22:31:21

Tor przeszkód mógłby także wyglądać także jako taki trening dający więcej do zręczności i szybkości iż odpowiednie ćwiczenie na siłowni, ale z większym prawdopodobieństwem zranienia się.

artur32artur3 - 2009-01-23 22:48:23

Reputacja będzie na 100% w grze
Będzie się ją dostawało za niemal wszystko, a jak stchórzysz zostanie ci jej trochę odjęte

Z tym torem już lepiej, ale zostanie on zdegradowany do zwykłego ćwiczenia, płacisz kolesiowi za bieg 
i odpowiednia osoba decyduje, czy coś ci wzrosło...
akceptuje pomysł, ale możesz jeszcze go rozwinąć...

---


I Atrybuty będą w postaci poszczególnych partii ciała, a nie siły, zręczności itd.
Napiszcie, czym chcielibyście się zająć w projekcie

Dym - 2009-01-23 23:00:03

Bar: Powinien tu być osobny chat dla graczy(oczywiście RP)

artur32artur3 - 2009-01-23 23:09:08

Tak Bar jest bardzo ważny, ale czy do się zrobić chat w dziale? Już dopisuje to do pomysłów :D
Teraz musimy obgadać kilka spraw:
1. Jaka waluta będzie w grze, złoty czy euro?
2. Gdzie będzie się wszystko znajdowało, na jakimś stadionie w środku miasta, czy jakimś podziemnym parkingu.
Ja stawiam na parking, a wy?

Dym - 2009-01-23 23:15:12

Ja głosuję na euro i parking :D Dodaj jeszcze szkoły walki gdzie będzie można rozwijać swoją technikę. A tor przeszkód może byc dostępny np. na terenie koszar po wykonaniu kilku zadań dla żołnierzy.

artur32artur3 - 2009-01-23 23:19:50

Frakcje będą w postaci gangów...
A i jeszcze musimy obgadać stronę techniczną

Kubboz - 2009-01-23 23:21:45

1.stawiałbym na fikcyjną walutę. Kredyty czy cuś
2.Mam chorą wizję. wybudowany podziemny świat, pod stadionem , z wejściem ukrytym gdzieś w trybunach.

Dym - 2009-01-23 23:23:20

Ten drugi pomysł z miejscem pod stadionem jest dobry ale możliwość wejścia do niego tylko przy odpowiedniej reputacji.

artur32artur3 - 2009-01-23 23:27:43

Pomysł jest wyśmienity, w ten sposób można byłoby organizować legalne zawody na górze i nielegalne na dole.
A jaka miała by być ta wymyślona waluta? Bo nie mam pomysłu, a kredyty mi nie podchodzą.
Dym coś ty się tak uczepił tej reputacji, od początku możemy schodzić na duł, ale nie zawsze możemy wyjść na powierzchnię

Adr - 2009-01-24 08:55:37

po pierwsze nazwa. musimy jakąś wymyślić.

po drugie:
Waluta: głosował bym raczej na Euro
Energia - konczyła by sie po jakimś czasie i musiało by sie odpoczywać. Bez energii walczymy słabiej. Kupowało by sie np napoje energetyczne lub kawę
Dodać dilerów którzy sprzedawali by dopalacze dające większą siłę np +5% do siły nóg/rąc/wytrzymałości klatki. Dodawały by też więcej energii niż napoje i kawa ale były by droższe
W barze kupuąc alko dostawało by sie bonus do energii np Piwo+1% do następnego poziomu energii (ćwiczenie siły głowy xD)

Praca: można by było dostawać prace na kilka godzin i przez te kilka godzin nie mogło by sie wykonywać czynności swoją postacią ale można było by np wykonywać telefony

a co do telefonów to możan też było by dodać telefomy bez których nie dało by sie porozumiewać na odległość. i oczywiście trzeba było by je doładowywać.
Za komóre dostawało by się reputacje

Repke dostawało by sie także za Samochody, tatuaże(naskórne i na smochód), Ubiór

Do gangów - każdy gang musi mieć opis logo i kolor. Za kolor ubrania, samochodu także dostawało by dodatkową się repke danego gangu

Aa i bannerki sprubuje coś załatwić ale potrzebuje nazwy i linku do stronki na której to wszystko będzie się odbywać

Kubboz - 2009-01-24 10:14:22

po 1:Fikcyjna waluta...dobra, ja też nie mam na nią pomysłu...dawaj dolary
po 2:Nazwa? Underground może?
po 3:co do energii, to się zgadzam..
po 4:cena dopalaczy by była minimalnie wyższa, ale te dopalacze by uzależniały, i gdybyśmy próbowali z nimi zerwać, to by nam odejmowało coś tam, np. szybciej byśmy się męczyli, itp.
po 5:z tym piwem to świetny pomysł, śmiesznie będzie
po 6:do tego gdy postać pracuje, nie można jej zaatakować
po 7:reputację dostawało by się także za zajebiaszcze dzwonki i gołe laski na telefonie
po 8:abo opis logo, albo logo zrobione w jakimś programie graficznym
po 9:sądzę, że zrobi to się na jakimś osobnym forum na punie. Artur, zajmiesz się tym?

Adr - 2009-01-24 10:30:00

widze że moje pomysły wniosły conieco xD

artur32artur3 - 2009-01-24 11:18:34

Wreszcie zaczynamy się rozkręcać :)

Wolałbym, żeby nazwa była bardziej Polsko/Słowiańska
Walutą będzie euro, tak jak napisałem, wolałbym, żeby produkt nie miał za wiele wspólnego z amerykom.
Energie można by było zastosować zamiast życia, sama by ubywała, a początkującego gracza nie było by stać na napoje energetyczne (które nie odnawiały by za wiele). a dopalacze podnosiły by tężyznę, ale można by się było od nich uzależnić i przy głodzie energia by spadała
A piwa mogły by być kolejnym rodzajem zawodów, a w normalnym starci obniżały by statystyki, ale zwiększały odprężenie i im więcej się go wypije, tym ma się mocniejszą głowę...
Pomysł ze szpanem jest dobry, ale może nie będzie podnosił reputacji, a jakąś atrakcyjność...
Gangi może nie musiały by, ale powinny to mieć :)
A praca... Może na stadionie wyżej, najpierw pracuje jako ogrodnik :), a na końcu jako komentator...
Komórka będzie wielofunkcyjna, wiecie pełno bajerów, i może wyzwania...

---


Zna się ktoś z was dobrze na grafikach komputerowych i/albo informatyce?

Jeszcze sprawy techniczne. Nie znam się na tym wcale, jeżeli znajdziemy kogoś, kto zna się na takich rzeczach to... no cóż nie wiem co. Ale na razie wszystko robimy tutaj....

---


Oficjalny adres emaliowy projektu to: projektgrymmo@onet.eu
Oficjalny strona (a właściwie Blog): http://kongai.110mb.com/mmo/

Schocker - 2009-01-24 12:31:36

Artur, ja się znam na informatyce. Mam jeszcze dużo znajomych, jeden amerykanin zna się świetnie na PHP, już pisał parę skryptów. Napisz mi na GG, czego byś potrzebował.
Jak chcecie, to pewnie udało by mi się uszknąć folder na mojej stronie, byłby dostęp do FTPka, CP, kopia MySQLa i w ogóle. Jedyny mankament, to to, że musiało by być np.: kongai.110mb.com/mmo na subdomenę mnie nie stać.

artur32artur3 - 2009-01-24 18:25:07

czas zająć się konkretami, musimy obgadać sprawę budynków i stadionu.
-Jakie będą jeszcze budynki w podziemnym kompleksie?
-Jakie będą miał funkcje już wymyślone?
-I jaki będzie ten stadion na powierzchni?

Moje pomysły na funkcje budynków w kompleksie podziemnym
1 Areny walk
Tutaj to jest oczywiste, musimy tylko wymyślić jakie będą konkurencje.
2 Bar
Będzie można kupić alkohol
wziąć udział w konkursie na najmocniejszą głowę
siłować się na ręce
pogadać z innymi
3 Sklep
Tradycyjnie kupić broń, ciuchy, mogło by być kilka sklepów
4 Szkoły Walki
Trzeba ustalić jakie style będą w grze
5 Kasyno
Tutaj było by kilka gierek, takich jak poker, ruletka itd.

A na stadion nie mam za wiele pomysłów:
Tam można by było pracować i byłby tor przeszkód, jako ćwiczenie.

Wymyśliłem nazwę, a właściwie dwie : Współcześni Gladiatorzy i Gladiatorzy naszych czasów, co o nich myślicie?

Wymyśliłem kilka broni:

Łom
Opis:
Narzędzie składające się z metalowego pręta, zakrzywionym na końcu i lekko wyciętym. Świetnie nadaje się do wyciągania gwoździ i robienia krzywdy przeciwnikom.

Śrubokręt
Opis:
Do odkręcania i przykręcania śrubek, potrafi lekko zranić przeciwnika, jeżeli jest to możliwe zamień go na coś lepszego...

Metalowy pręt
Opis:
zwykły pręt, broń dużo gorsza od łomu...

Kastet
Opis:
Broń ręczna wywodząca się ze starożytnego Rzymu, mająca za zadanie zwiększyć zadawane obrażenia. Silny cios kastetem potrafi zabić...

Deska
Opis:
Zwykła deska, można ją rozbić na głowie przeciwnika, może drzazgi wejdą mu do oczu...

Kubboz - 2009-01-24 23:09:29

Krzesło
Opis:
Jakiś czas temu chłopak zaatakował matkę krzesłem, bo ta mu wyłączyła kompa, kiedy on akurat grał w Tibię i walił z "aksa". I proszę, dziesiejsi gladiatorzy go naśladują... Jeśli oczywiście chodzi o atakowanie krzesłem, a nie granie w Tibię...
Obrazek:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/76/Chair.png/150px-Chair.png

Adr - 2009-01-25 08:46:27

Kij basebalowy http://img177.imageshack.us/img177/2446/535355792jr5.th.jpg
Opis: dawniej używany w sporcie a dzisiaj kojarzy się tylko z jednym...

Nóż kuchenny http://img134.imageshack.us/img134/6128/6073343ls5.th.jpg
Opis:Zwykły nóż lekko tępawy lecz można nim troche poszlachtać przeciwnika

cegła http://img510.imageshack.us/img510/8172/3113qb0.th.jpg
opis: broń rzucana. obrażenia zależą od siły ręki.(Tu sie rodzi mój pomysł z udżwigiem)


Każdy będzxie miał swój udzwig który będziemy ćwiczyć np jako siłę klatki A do każdej broni da się masę w nawiasie np.

Ale sam niewiem czy to pójdzie :)

Dym - 2009-01-25 09:52:40

Z broni dorzucicie Jo (długi kij używany w aikido) i Bokken (drewniany miecz używany w aikido). Wierzcie mi dostać czymś takim nie jest przyjemnie.

Kubboz - 2009-01-25 10:39:17

Kij golfowy
Opis: Metalowa końcówka normalnie służy do uderzenia piłki, ale wierzcie mi, nie życzę wam, aby służyła ona do uderzenia waszej głowy...
Obrazek:http://www.www.polskigolf.pl/pics/golf_iron.jpg

Adr - 2009-01-25 12:27:10

Niech każdy napisze mi co miało by się znależć na logo to coś pokombinuje

Kubboz - 2009-01-25 12:48:04

daj jaką scenę z teledysku "Mein Teil" Rammsteinu

Adr - 2009-01-25 12:49:04

Ok sprubuje

artur32artur3 - 2009-01-25 12:54:33

Nie wiem czy to dobry pomysł, to było by kradzione....
Dym opisz te bronie które napisałeś i lej jakieś fotki...

A w logu powinna się znaleźć nazwa "Współcześni Gladiatorzy" i może oczy jakiegoś gościa...

Adr - 2009-01-25 12:56:51

ta nazwa nie wpada w ucho :P

artur32artur3 - 2009-01-25 13:06:51

A masz pomysł na lepszą? Ale nic po angielsku, w innych językach może być...

Kubboz - 2009-01-25 13:10:34

a może "Pod Stadionem"?

artur32artur3 - 2009-01-25 13:13:26

A potrafisz to przetłumaczyć?

Te grafiki broni na razie mogą być, ale będziemy musieli zrobić własne na podstawie tych :/

Dym - 2009-01-25 13:19:24

W logu daj skrzyżowanie baseball i nóż a pomiędzy nimi zaciśniętą pięść. Miecz - bokken Jo - kij
http://bowendragon1.com/zencart/images/926753-NT.jpg
http://sklep.soto.waw.pl/galerie/j/jo-drewno-klejone_424.jpg

artur32artur3 - 2009-01-25 13:22:35

Ale opisz jak się ich używa, i jakąś historyjkę/coś fajnego...

Deska z Gwoździami
Opis:
Zwykła deska, tyle że ktoś wbił w nią zardzewiałe gwoździe, nadal nie robi poważnych szkód przeciwnikowi, ale lepsze to niż nic...

Rozbita Butelka
Opis:
Zwykła butelka, tyle że rozbita, potrafi skaleczyć przeciwnika.

Łopata
Opis:
Wielka łopata,  można nią świetnie ogłuszyć przeciwnika i wykopać mu grób...

Farba w Spraju
Opis:
Farba w spreju, różne kolory, nadaje się do malowania graffiti i oślepiania przeciwników...

Adr - 2009-01-25 16:28:16

Dym ten twój pomysł na logo the best

a nazwa może "podziemne życie"
"Życie Podziemia" <- to mi sie podoba

jutro wezmę się za rysunki broni i logo. zrobie Buttony i bannerki sprubuje które dacie na swoje fora i blog/stronki

artur32artur3 - 2009-01-25 16:49:34

Rozdałem trochę plusów, za pracę przy projekcie, Adrian nie martw się że nie dostałeś, jak zrobisz dobre logo to też ci przyznam...

Jak będziesz robił rysunki broni i logo, pamiętaj, że klimat jest mroczny. A nazwa narazie zostaje taka jaka jest, chyba że ktoś wymyśli coś lepszego...

Rejestrujcie się na Blogu...

Dym - 2009-01-25 17:00:26

Jo - solidny wytrzymały kij. W rękach wyuczonego wojownika staję się bardzo niebezpieczną bronią. Ma daleki zasięg
Bokken -  Wspaniały miecz ze sklejki białego dębu. Jeśli samuraj nie chce kogoś obrazu zabić to używa tego. Oczywiście jak się wie jak tej broni używać to można zabić  1 celnym ciosem.

Kubboz - 2009-01-25 17:26:38

a ja mam pomysł niezwiązany z bronią, a z zabudową. Otóż, sądzę, że powinny być różne areny walk o różnym stopniu, i im wyższy byłby stopień, tym wyższe byłyby wygrane, tym łatwiej by było zranić przeciwnika i tym większa by była widowiskowość w razie zepchnięcia z areny(jak będzie widowiskowość), ale także tym by był droższy wstęp i tym łatwiej przeciwnik by mógł nas zranić i tym większe obrażenia by były. A tutaj lista aren proponowanych przeze mnie:
Stopień: 1
Koszt wstępu: darmowy
Współczynnik wygranej oraz widowiskowości w razie zepchnięcia: x1
Obrażenia w razie zepchnięcia: brak
Opis: Arena to wymalowany okrąg w jakiejś hali. Wyjdziesz poza okrąg - przegrywasz. Przyznasz, że brak widowiska, prawda?

Stopień: 2
Koszt wstępu: tanio, ale nie dla początkującego
Współczynnik wygranej oraz widowiskowości w razie zepchnięcia: x2
Obrażenia w razie zepchnięcia: w miarę małe
Opis: Arena to kwadratowy mały pokoik o wymiarach 4x4 m. Normalnie to nie byłoby to niczym specjalnym, ale ściany są wyłożone kolcami... Od razu lepiej, nieprawdaż?

Stopień: 3
Koszt wstępu: średnio dużo
Współczynnik wygranej oraz widowiskowości w razie zepchnięcia: x3
Obrażenia w razie zepchnięcia: dość duże
Opis: A tu wokół ośmiokątnej areny rozpościera się urwisko, a 4 metry poniżej - ostre kolce. Do tego na końcach areny śliska nawierzchnia, by chwycenie się brzegu nie poskutkowało...

Stopień: 4
Koszt wstępu: bardzo duży
Współczynnik wygranej oraz widowiskowości w razie zepchnięcia: x5
Obrażenia w razie zepchnięcia: bardzo duże
Opis: Arena w dużym stopniu przypomina tą poprzednią, lecz na dole ustawiono dodatkowo rozgrzane pręty, rozgrzano również kolce. do tego arenę od bolesnego dna dzielą nie 4, a 8 m!

Dym - 2009-01-25 17:39:07

Nie wydaja ci się ze zrobi się z tego Mortal Kombat Mi się podobały pierwsze dwie. Usunął bym tylko kolce. Dlaczego:
1. Zabiło by to gościa
2. Samo walnięcie o ścianę (jak w tekkenie) zadawało by obrażenia.
Arena ze spadaniem też jest spoko. Mógł by to  być np. wielopoziomowy parking.

artur32artur3 - 2009-01-25 17:44:54

Wyśmienity pomysł, ale musimy trochę zmienić. Moje propozycje to:

Arena I
Bez zmian, nie można byłoby spotkać tutaj żadnej grubej Ryby. Arena dla początkujących.

Arena II
Bez kolców, zamiast tego klatka, można było by uderzać głową przeciwnika o nią, czasami kręcą się tutaj jacyś biznesmeni. Arena dla większości zawodników

Arena III
Arena cztery metry nad ziemią, bez kolców. Jest tutaj pełno grubych ryb. Arena dla weteranów.

Arena IV
Zwana "Koloseum". Wielka dziura w ziemi, wypełniona na spodzie piachem, przeciwnikiem dla gracza nie byłby tylko drugi gracz ale również inne "atrakcje" takie jak dzikie psy, pułapki, kolce. Arena dla prawdziwych mistrzów.

Reszta byłaby jak u ciebie (tzn. widowiskowość, kasa)
Co o tym myślicie?

Adr - 2009-01-25 18:09:12

taaaa :p

Kubboz - 2009-01-25 18:29:50

OK, ja się zgadzam, szczególnie IV stopień BARDZO mi odpowiada...

artur32artur3 - 2009-01-25 18:48:21

Musimy ustalić  jakie sztuki walki będą w grze, powinno być ich sześć, na razie mamy cztery:
1.Karate.
Musimy ustalić, czy będzie to ogólnie karate, czy dana szkoła.
2.Aikido
Na tym się nie znam (ale wiem że walczy się tam kijem), Dym musi wyjaśnić podstawowe założenia tego stylu.
3.capoeira
Tak jak powyżej (wiem że się tańczy)
4.Boks
O tym chyba każdy wie.

I dwa pozostają na razie niewiadomą...

Adr - 2009-01-25 19:18:26

http://img293.imageshack.us/img293/8191/kastet1normalsd8.jpg http://img293.imageshack.us/img293/6879/kastet1normalnobryskopiie6.jpg

Wybrać które brdziej pasuje

graff1 - 2009-01-25 20:22:08

Witam. Chciałbym pracować, jako grafik. Pozdrawiam

graff1 - 2009-01-25 20:38:39

Jujitsu -  tradycyjna japońska sztuka walki wywodząca się od starożytnej formy walki budo, początkowo w formie zapasów. W wersji oryginalnej poza Japonią prawie nie spotykana.

Większość po za japońskich szkół jujitsu klasyfikuje się jako nowoczesne jujitsu (modern jujitsu), które bardzo często zawierają rozwinięte techniki, elementy innych, czy lokalnych systemów walki wręcz. Ten styl bardzo często dostosowywane jest do potrzeb policji, czy wojska albo też realnej samoobrony.

Podstawowe zasady jujitsu to: "ustąp, aby zwyciężyć" oraz "minimum wysiłku, maksimum skuteczności". Istnieje też trzecia, przyjęta głównie przez szkoły oparte na goshin-jitsu (samoobrona judo), mianowicie "przez czynienie sobie dobra nawzajem do dobra ogółu". Pełna wersja pierwszej maksymy brzmi: Ustąp aby zwyciężyć, burza łamie drzewa, a trzciną tylko kołysze.

Myślę że to powinno być na 5 pozycji sztuk walki.

Dym - 2009-01-25 20:44:09

Ja proponuję wrzucić kickboxing. Połączenie karate i boksu więc będzie można te dwie sztuki walki pominąć. Warto by też wrzucić Sambo (rosyjska sztuka walki) i jeszcze jedną sztukę walki.
Można by też zastanowić się nad ninjutsu...
Aikido - sztuka walki oparta na unikach i rzutach. Założenia tej sztuki polegają na unikaniu ciosów i wykorzystywaniu energii przeciwnika  (http://www.aikido.pl/?m=slowniczek <--  warto zajrzeć na tą stronę)
Capoeira - sztuka walki oparta na unikach i kopnięciach. Została ona stworzona w Brazylii przez niewolników. Z tą sztuką łączy się nawet ich religia ale to inna historia. W capoeirze wojownik musi być w ciągłym ruchu (Jinga - podstawowy krok) W tej sztucę jest masa uników ,elementy akrobatyki ,kilka uderzeń i masa kopnięć w różnych wariantach. Są też różne pozycję bojowe(dolne górne itd)

Dym - 2009-01-26 18:34:42

Ciosy do Capoeiry:  Armada-kopnięci obrotowe (wojownik wykonuje półobrót i uderza przeciwnika w twarz) Martelo-kopniecie(wojownik staje bokiem ,podnosi nogę zgiętą w kolanie i prostuje ją kopiąc przeciwnika w twarz) Bencao - kopnięcie w splot słoneczny(tzw. partyzant na klatę) Queixada - kopniecie po łuku(wojownik staję bokiem tylną nogę stawia przed przednią i "wyrzuca" przednią kopiąc przeciwnika w twarz) Rasteira - podcięcie (wojownik obraca się, opiera rękami o ziemię i kope przeciwnika w piszczel)
Uniki: Maca  unik do tyłu (wojownik kucając, opiera się z tyłu jedną ręką o podłoże, wypinasz biodra i wybijasz się jak najwyżej by wykonać salto)
Au De Costa-gwiazda przez plecy (wojownik wykonuje ją podnosząc jedną nogę, równoczesnie kładąc przeciwległą rękę na ziemię i wybijając się)
Mortal - klasyczne salto w tył (chyba nie muszę tego opisywać...)
Ciosy specjalne:  Armada Pulada-bardzo potężna Armada w powietrzu. (Takim kopnięciem można bez problemu złamać kark)
Długi Bencao-bencao z rozbiegu. (Jeśli wojownik trafi w splot słoneczny paraliżuje przeciwnika. Może on się od tego udusić)

Adr - 2009-01-27 13:23:29

http://img518.imageshack.us/img518/2680/cega1ny8.jpg

artur32artur3 - 2009-02-01 12:37:30

Prace nad projektem od kilku dni stoją... Nie ukrywam, że nie mam za dużo czasu, więc że tak powiem zrzekam się praw do projektu... Jeżeli chcecie możecie go kontynuować, ale ja już nie mogę...

Schocker - 2009-02-01 15:00:19

Darn it... Jak Artur nie kontynuuje już projektu, to, niestety, nic tu po mnie. Jakbyście chcieli, bloga zostawię, możecie mnie poprosić, to dam wam admina.

www.animovies.pun.pl www.tir-sim.pun.pl www.mdpospjonkowo.pun.pl www.mechanikaibudowamaszyn.pun.pl www.rpggryf.pun.pl