World of Sessions

Świat sesji RPG, taki, że każdy wielbiciel sesji może tu wejść.


#1 2008-12-09 15:45:31

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

System do sesji "Tajemnice Myrtany"

Karta Postaci:

Imię:
Nazwisko:
Zawód: (Czym zajmowaliście się na Khorinis)
Doświadczenie:
Poziom:
Punkty Nauki (PN): Na początku mamy ich 100 (zużywa się je do nauki)
Reputacja (To będzie przydzielane przeze mnie za zadania, odpowiada za stosunek ludzi do was)
Wiara: (w jakiego boga wierzymy, Innosa-dobro, Beliara-zło, Adanosa-neutralność, od tego zależy jakich zaklęć możemy się nauczyć)

Atrybuty Zależne


Na początku te atrybuty są na 10
Siła (S): (Odpowiada za obrażenia jakie zadajemy)
Zręczność (Z): (Odpowiada za uniki, umiejętności posługiwania się broniami dystansowymi, umiejętności złodziejskie)
Wiedza rzemieślnicza (WR): (Jest potrzebna do nauki kowalstwa)

Atrybuty Niezależne


Na początku te atrybuty są na 50
Umiejętności Przetrwania: (tzw. życie)
Wytrzymałość: (Decyduje o wysiłku jaki możemy znieść)
Percepcja: (tzw. Mana)

Umiejętności:

Ekwipunek:

Opis Postaci: (Jak wygląda, cechy charakteru)

Historia:

Offline

 

#2 2008-12-09 17:00:04

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

Re: System do sesji "Tajemnice Myrtany"

Atrybuty zależne kosztują 1 = 1PN
Atrybuty Niezależne kosztują 5 = 1PN
Umiejętności zależne kosztują 5PN
Umiejętności niezależne kosztują 20PN


Umiejętności Zależne



-Walka bronią Jednoręczną (W.B.J.)
I = S:10 Z:10
II= S:50 Z:50
III= S:100 Z:100
IV= S 150 Z 150

-Walka bronią dwuręczną
I= S:30 Z:10
II= S:80 Z:30
III= S:160 Z:60
IV= S:300 Z:75

-Walka dwiema broniami
I= Z:100 um:W.B.J. II
II= Z:150 um:W.B.J. III
III= Z:200 um:W.B.J. IV

-Posługiwanie się tarczą
I= S:50 Z:20
II= S:100 Z:40

-Paladyn= S:200 Percepcja:100

-Wojownik Cienia= S:200 Percepcja:100

-Posługiwanie się Łukiem
I= Z:20
II= Z:90
III= Z:160

-Kusznictwo
I= S:60 Z:30
II= S:120 Z:60

-Oprawianie zwierząt
I= Z:20
II= Z:50
III=Z:100

-Kowalstwo
I= WR:30 S:30
II= WR:50 S:50
III= WR:100 S:100

-Alchemia
I= Percepcja:30 WR:10
II= Percepcja:60 WR:20 Z:20
III= Percepcja:90 WR:30 Z:30

-Magia i używanie kosturów
I= Percepcja:30
II= Percepcja:60 Z:20
III= Percepcja:100 Z:35
IV= Percepcja:200

-Tworzenie Run
I= WR:15 Percepcja:20
II= WR:30 Percepcja:40
III= WR:45 Percepcja:60
IV= WR:60 Percepcja:80

-Mag Ognia= Percepcja:200 Wiara:Innos

-Mag Wody= Percepcja:200 Wiara:Adanos

-Mroczny Mag= Percepcja:200 Wiara:Beliar

-Regeneracja Many= Percepcja:150

-Regeneracja życia= Umiejętności Przetrwania: 300

-Kradzież kieszonkowa
I= Z:20
II= Z:60
III= Z:100
IV= Z:150

-Otwieranie zamków
I= Z:10
II= Z:40
III= Z:70

-Targowanie się: Z:30

-Tłumaczenie się: Z:60

-Morderstwo: Z:90

Umiejętności nie zależne



-Akrobatyka

-Odporność na Gorąco

-Odporność na Zimno

-Odporność na trucizny

-odporność na choroby

-Wytrzymałość wilka

Offline

 

#3 2008-12-09 17:14:36

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

Re: System do sesji "Tajemnice Myrtany"

Czary w sesji będą w postaci run, że by je zdobyć trzeba:
-Zdobyć runę i formułkę
-Musisz mieć odpowiedni poziom umiejętności magi.
-Znaleźć kapliczkę danego boga / bądź kapłana Adanosa i poprosić go o błogosławieństwo.
Można również znaleźć gotowe runy.


Zaklęcia Bogów



INNOS


-ognisty pocisk
-Światło
-odpędzenie od siebie zła

II 


-kula ognia
-wzmocnienie
-promień sprawiedliwości

III 


-deszcz ognia
-potęga światła
-egzorcyzm

IV


-Meteoryt
-słowo Innosa
-niszczenie zła

BELIAR

I


-piorun
-oślepienie
-wezwanie szkieletu-goblina

II


-Mroczny pocisk
-osłabienie
-przyzwanie szkieletu

III


-burza
-wysysanie życia
-przyzwanie demona

IV


-fala śmierci
-słowo Beliara
-armia ciemności

ADANOS

I


-sopel lodu
-sen
-przyzwanie goblina

II


-bryła lodu
-otwieranie zamków
-oswojenie zwierząt

III


-gradobicie
-niepamięć
-przyzwanie golema

IV


-potop
-słowo Adanosa
-wezwanie bestii

Zaklęcia niezależne i rytuały



-pozytywna perswazja
-agresywna perswazja
-strach
-miłość

-Rytuał Magi
-Rytuał Życia
-Rytuał Wyklucia Smoka
-Rytuał wiedzy

Offline

 

#4 2008-12-18 17:43:21

artur32artur3

Obywatel

12125931
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 213
Punktów :   
skąd się dowiedziałeś: Od Kubboza
Ulubiony klimat sesji: Humorystyczne i klimatyczne
Ilość sesji w których uczestniczył: 7
Ilość sesji GMowanych.: na tym forum 2, a ogulnie 3

Re: System do sesji "Tajemnice Myrtany"

Poziom = Doświadczenie potrzebne na jego osiągnięcie
2 = 100

31 = 19 900


3 = 200

32 = 20 850


4 = 400

33 = 21 600


5 = 700

34 = 22 600


6 = 1 000

35 = 23 750


7 = 1 300

36 = 24 550


8 = 1 700

37 = 25 400


9 = 2 150

38 = 26 350


10 = 2 700

39 = 27 100


11 = 3 500

40 = 28 300


12 = 4 000

41 = 29 450


13 = 4 600

42 = 30 500


14 = 5 150

43 = 31 300


15 = 5 800

44 = 32 250


16 = 6 600

45 = 33 350


17 = 7 300

46 = 34 000


18 = 8 100

47 = 34 500


19 = 8 800

48 = 35 000


20 = 9 750

49 = 35 500


21 = 10 500

50 = 36 000


22 = 11 250

51 = 37 100


23 = 12 000

52 = 38 250


24 = 12 900

53 = 39 450


25 = 13 850

54 = 40 700


26 = 14 600

55 = 42 000


27 = 15 400

56 = 43 350


28 = 16 500

57 = 44 750


29 = 17 850

58 = 46 200


30 = 19 000

59 = 50 000

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rodzina.pun.pl www.oi.pun.pl www.fcm.pun.pl www.lareallife.pun.pl www.zawada.pun.pl