Świat sesji RPG, taki, że każdy wielbiciel sesji może tu wejść.
-Elfy jest jedna z najstarszych ras kontynentu. Elfy
przypłynęły do nas z wysp na archipelagu Storma i zamieszkały stary
świat. Kiedy chordy dzikich demonów Lengu zaatakowały stary świat elfy
musiały uciekać. Elfy są dobrymi magami ,ale też dzięki niesamowitej
zręczności nadają się też na wojowników. Preferowana klasa- Mag,
Zaklinacz, Łucznik
-Ludzie to najstarsza rasa zamieszkująca kontynent. Nie
wyróżniają się praktycznie niczym. Nadają się na każdą klasę.
-Mroczne Elfy zamieszkiwały, wschodnie czarne góry i tereny
Asgard następnie zostały wygnane z Asgardu przez krasnoludy po czym
przemieściły się na zachód kontynentu i tam zostały. Stworzyły własne
imperium które upadło od ataków chordy mutantów. Mroczne elfy są
zręczne i utalentowane magicznie. To one właśnie tworzą kawalerie
magów zbrojnych naszego imperium. Preferowana Klasa: Mag zbrojny, Mag,
Paladyn, Nekromanta.
-Leśne elfy żyły i żyją w lasach. Na początku swojego istnienia
osiedliły się w puszczy obok przyszłego Wert. Puszcza jednak zostało
wycięta przez ludzi z którymi Leśne Elfy zaczeły prowadzić długo
letnią wojnę. Wreszcie odeszły do lasów i tam się osiedliły. Niektóre
Leśne Elfy aby zdobyć fortunę wyjeżdżają do miast. Preferowana Klasa:
Łucznik, Złodziej
-Dzikie elfy są to dziki i mało kontaktowe elfy. Naprawdę nic o
nich nie wiadomo. Pierwsze wpisy pojawiły się w czasie pierwszej wojny
z Lengu. Preferowana Klasa: Łucznik, Wojownik, Druid, Łowca
-Krasnoludy są najstarszą rasą w uniwersum. Na kontynencie
osiedliły się nie dawno. Są niskie ,silnie ,wytrzymałe. Małą zręczność
rękonpensuję ogromna siła ataku. Krasnoludy nienawidzą mrocznych elfów
i uważają je za wrogów. Preferowana Klasa: Wojownik, Paladyn, Zbrojny
-Krasnoludy Górskie są jeszcze wytrzymalsze od zwykłych
krasnoludów. Są za to od nich słabsze i wolniejsze ,lecz przejawią
talent magiczny do rzucania zaklęć ognia. To właśnie te krasnoludy
wypędziły elfy z Asgardu. Preferowana Klasa: Zaklinacz, Wojownik,
Paladyn
-Driada Rzeczna najrzadsza z driad a także najpiękniejsza.
Rzeczne Driady są najlepszymi tancerkami co spowodowało liczne
polowania na nie ,co doprowadziło w 5888 roku naszej ery do buntu i
wyjścia z rzek. Teraz Rzeczne driady żyją dobrze. Nienawidzą mrocznych
elfów i z każdą możliwą sytuacją próbują je zabić. Preferowana Klasa:
Wojownik, Łucznik,
-Driada Morska jest tak naprawdę tym samym co driada Rzeczna
,lecz są one o wiele wyższe i mają ciemniejszą karnację. Najlepiej
sprawdzają się jako kapłanki Izisun i Storma. Preferowana Klasa:
Kapłan, Druid, Mag
-nizołki są bardzo niskie, szybki i zręczne. Ich historia sięga
III wojny bogów kiedy to Azarot je stworzył ,aby wspomogły jego armie.
Po wielu walkach z mutantami i Demonami Lengu nizołki zasiedliły się
na Wyspach Magnusa ,a z nich wyjechały na kontynent. Nienawidzą
mutantów i demonów Lengu. Niziołki radzą sobie dobrze w puszczach i
miastach. Preferowana Klasa: Kapłan (Azarotha, Storma), Złodziej,
Łucznik
-Jaszuroczłek to wielki człowiek o głowie jaszczurki i
posiadający łuskę ,a czasami nawet ogon. Wielki pazury rozrywają
przeciwników na strzępy. Niestety uznawane przez niziołki za mutanty
są przez nie często okradane. Preferowana Klasa: Wojownik, Tropiciel,
Najemnik.
-Koboldy są to małe jaszczuroczłeki z wydłużonymi pyskami. Są
małe ale za to bardzo szybkie i celne. Sam bóg Madhin użył je jako
swoich Rzemieślników. To właśnie rasie koboldów zawdzięczamy Miecz
Tchnienia Madhina. Niestety w roku 6000 koboldy zostały wygonione z
lodowych krain i popadły w niełaski Madina z nieznanych powodów.
Preferowana Klasa: Rzemieślnik, Jubiler,
-Kobold Smoczy jest tym samym co zwykły Kobold lecz jest wyższy
i ma czerwoną łuskę. Przejawiają one też większy talent magiczny.
Nienawidzą swoich bratanków smoków. Preferowana Klasa: Smokobójca,
Zaklinacz
-Półsmoki są silne ,zręczne i wytrzymałe. Niestety mają bardzo
małe móżdżki. Po swoich ojcach i matkach odziedziczyły zdolność ziania
ogniem. Preferowana Klasa: Wojownik, Zbrojny
-Półelfy są mieszanką ludzi i elfów. Są one ich połączeniem co
sprawia że mogą być genialnymi złodziejami. Półelfy są jedną z
najnowszych ras. Preferowana Klasa: Złodziej, Najemnik
Offline
3. Atrybuty Postaci.
Atrybuty
* Siła
* Szybkość
* Intelekt
* Zręczność
* Budowa
* Moc
Atrybuty można
Atrybuty będzie się zdobywać w następujący sposób
Kiedy zdobywa się 1 pkt siły traci się Intelekt itp:.
Odpowiedniki
Siła=Intelekt
Budowa=Zręczność
Szybkość=Moc
Lecz w niektórych sytuacjach będzie się zdobywać atrybut bez straty drugiego.
Początkowe atrybuty:
Początkowe Statystyki:
Siła 3
Szybkość 3
Intelekt 3
Zręczność 3
Budowa 3
Moc 3
Offline
4. Umiejętności Postaci.
Umiejętności: (wybierz 2):
# czytanie i pisanie
# Walka bronią białą
# Walka Dystansowa
# Medycyna
# Rzemieślnictwo
# Magia Bojowa
# Zaklinanie
# Kradzież
# Otwieranie zamków
# Skradanie się
Umiejętności zdobywa się podczas sesji lub w inne sposoby
Umiejętności mają kilka stanów:
Słaby (0)
Średni(1)
Niezły(2)
Dobry(3)
Bardzo dobry(4)
Genialny (5)
Legendarny(6)
Mityczny(7)
Offline